2009-12-01

Ubi cáritas


Ubi cáritas et amor, Deus ibi est.
Congregávit nos in unum Christi amor.
Exultémus, et in ipso iucundémur.
Timeámus, et amémus Deum vivum.
Et ex corde diligámus nos sincéro.

Ubi cáritas et amor, Deus ibi est.
Simul ergo cum in unum congregámur:
Ne nos mente dividámur, caveámus.
Cessent iúrgia malígna, cessent lites.
Et in médio nostri sit Christus Deus.

Ubi cáritas et amor, Deus ibi est.
Simul quoque cum beátis videámus,
Gloriánter vultum tuum, Christe Deus:
Gáudium quod est imménsum, atque probum,
Saécula per infiníta saeculórum.
Amen.

Ave verum Corpus natum
De María Vírgine:
Vere passum,
immolátum
In cruce pro hómine:
Cuius latus perforátum
Fluxit aqua et sánguine:
Esto nobis praegustátum
Mortis in exámine.

O Iesu dulcis!
O Iesu pie!
O Iesu Fili Maríae. Amen.

Ave María, gratia plena,
Dóminus tecum:
benedícta tu in muliéribus,
et benedíctus fructus ventris tui,
Iesus.Sancta María, Mater Dei,
ora pro nobis peccatóribus,
nunc et in hora mortis nostrae.
Amen.
Kur gailestingumas ir meilė, Dievas ten yra.
Surinko mus į viena Kristaus meilė.
Džiūgaukim, ir jame jaukiai būkime.
Bijokime ir mylėkime gyvąjį Dievą.
Ir iš širdies mylėkim vieni kitus nuoširdžiai.
Kur gailestingumas ir meilė, Dievas ten yra.
Kaip kad taigi esame į viena surinkti:
Kad mintimis nesusiskaldytume, saugokimės.
Tegul liaujasi blogio rykštės, tesiliauja ginčai.
Ir mūsų tarpe tebūnie Kristus Dievas.
Kur gailestingumas ir meilė, Dievas ten yra.
Kad kartu su palaimintaisiais matytume.
Šlovingiausią veidą tavo, Kristau Dieve:
Džiaugsmas kuris yra neišmatuojamas ir patikrintas,
Amžiais per begalinius amžius. Amen.



1 komentaras:

annonymous rašė...

mano vaikinas su manimi išsiskyrė po 7 metų santykių. viskas prasidėjo nuo mažų nesusipratimų, po kurių jis man pasakė, kad būtų gerai padaryti pertrauką, kuri, manau, virto išsiskyrimu. Jis nebeieško manęs, užblokavo mano numerį ir žmonės sakė, kad matė jį su kita mergina. Tai sukėlė ašaras mano akims, nes mes tuokiamės. Aš ieškojau pagalbos, kai susidūriau su šiuo dvasingu vyru, vardu Dr Ajayi, kuris padėjo daug žmonių, turinčių problemų dėl santykių, aš kalbėjau su juo apie savo situaciją ir jis man apibūdino procesą, kaip grįžti su savo mylimuoju, aš vykdžiau jo nurodymus ir šiandien esu laimingas, nes mano vyras grįžo po 5 mėnesių išsiskyrimo ir mes dabar laimingai vedęs. Jei jums reikia bet kokių santykių problemų užkeikimo ratuko pagalbos, susisiekite su dr. Ajayi ir ieškokite ilgalaikio sprendimo. „Whatsapp“ / „Viber“ numeris: +2347084887094 arba el. Paštas: drajayi1990@gmail.com