2009-12-23

Sveikinimas




1 komentaras:

annonymous rašė...

mano vaikinas su manimi išsiskyrė po 7 metų santykių. viskas prasidėjo nuo mažų nesusipratimų, po kurių jis man pasakė, kad būtų gerai padaryti pertrauką, kuri, manau, virto išsiskyrimu. Jis nebeieško manęs, užblokavo mano numerį ir žmonės sakė, kad matė jį su kita mergina. Tai sukėlė ašaras mano akims, nes mes tuokiamės. Aš ieškojau pagalbos, kai susidūriau su šiuo dvasingu vyru, vardu Dr Ajayi, kuris padėjo daug žmonių, turinčių problemų dėl santykių, aš kalbėjau su juo apie savo situaciją ir jis man apibūdino procesą, kaip grįžti su savo mylimuoju, aš vykdžiau jo nurodymus ir šiandien esu laimingas, nes mano vyras grįžo po 5 mėnesių išsiskyrimo ir mes dabar laimingai vedęs. Jei jums reikia bet kokių santykių problemų užkeikimo ratuko pagalbos, susisiekite su dr. Ajayi ir ieškokite ilgalaikio sprendimo. „Whatsapp“ / „Viber“ numeris: +2347084887094 arba el. Paštas: drajayi1990@gmail.com