2009-05-24

Devyndienis į Šventąją dvasią

Mes turėtume nuolat melstis ir šauktis Šventosios Dvasios, nes visiems mums labai reikia Jos globos ir pagalbos. Juo labiau kam trūksta išminties, juo silpnesnis kas yra, juo labiau pažeistos prigimties, juo labiau linkęs nusidėti, juo labiau turi šauktis Jos, to neišsakomo šviesos, jėgos, paguodos ir šventumo šaltinio.
Pop. Leonas XIII

DEVYNDIENIS Į Šventąją Dvasią

Amžinoji Dievo Dvasia, pripažįstu Tavo neapsakomą viršenybę ir šventumą, aukoju Tau visą save su viskuo, ką turiu, ir nuolankiai prašau: globok mane ir vesk silpną ir sužeistą, padėk man išlikti Tavo malonėje vardan Jėzaus aukos, Jo žaizdų, Kraujo ir
pervertos širdies. Šventoji Dvasia, Šventoji Tėvo ir Sūnaus Dvasia, duok man malonę, kad visada ir visur galėčiau tau sakyti: Kalbėk, Viešpatie, nes tavo tarnas (–aitė) klauso.

Šventoji Dvasia, mano sielos siela, aš Tave garbinu. Apšviesk mane, vadovauk man, stiprink ir guosk mane. Pasakyk man, ką turiu daryti, ir įsakyk daryti tai. Aš pasižadu paklusti Tau ir priimti visa, ką tik leisi su manim įvykti, padėk man pažinti Tavo valią.

Viešpatie Jėzau, prašau Tavęs, siusk man Šventąją Dvasią, kad būčiau Jos pripildytas ir gyvenčiau Jos dovanomis. Padaryk, kad mano gyvenimas būtų nesibaigiančios Sekminės. Paženklink mane, Viešpatie, tikro (–os) savo mokinio (–ės) ženklu ir gaivink mane savo Dvasia kiekviename mano gyvenimo žingsnyje. Amen.

Trijų vakarų rekolekcijos

Komentarų nėra: