2009-05-07

Tu mano skydas tu mano tvirtovė

Jėzau, Tu - mano uola
Tavim aš remiuos
Jėzau, Tu mano viltis
Tavim gyvenu

Tu man tvirtovė, Jėzau,
Mano skydas aš pasitikiu Tavim
Tau atiduodu, Jėzau,
Savo širdį viešpatauk many

Jėzau, Tu mano jėga
Tavim aš stiprus
Jėzau, Tu mano giesmė
Tavim aš džiaugiuos

Jėzau, esi šviesa (Jesus le Christ).Taize,Vilnius,2009-04-30
http://www.youtube.com/watch?v=VpreiC4k7DY




„Myliu tave, VIEŠPATIE, mano stiprybe!
VIEŠPATS ­ mano Uola,
mano tvirtovė, mano gelbėtojas!
Mano Dievas ­ mano Uola, kur randu pastogę,
mano skydas ir mano išganymo jėga, mano pilis!
Su ištikimu tu elgiesi ištikimai,
su doru žmogumi ­ dorai.
Su nuoširdžiu tu elgiesi nuoširdžiai,
bet su sukčiumi ­ gudriai.
Juk tu išgelbsti nuolankiuosius,
o išdidžiuosius pažemini.
Juk mano žibintą, VIEŠPATIE, tu uždegei.
VIEŠPATS, mano Dievas, apšviečia mano tamsybes.“ Ps 18, 2-3, 26-29

Komentarų nėra: